Lorthavva Genesiste kadın doğumda bir doktor hastaneden ayrıldı diğeri de doğum izninde olduğu için onların hastalarına Fatma hoca bakıyor oyuzden yoğun.ben iki ay gittim ilk baslarsa Fatma hoca ilgili bir doktor değil numarasini vermiyor ulaşamıyorum asla gidince soru sorunca cevap yok.2.ayimda kanamam olduğu halde ve ciddi bı kanamaydi bana gel 8de randevu al öğlene kadar bakarız sana dedi o gundendir gitmiyorum tavsiye etmiyorum.