Msydn6 Guzel_anne evet bugün kontrolüm vardı hatta şuan hala hastanedeyim canım 🤗💕 nst ye giridm muayene oldum şimdi tahlil vericem
Guzel_anne Msydn6 benim de Pazartesi randevum bende giricem demek ki başka bişey söylediler mi doğumla ilgili falan ☺️
Msydn6 Guzel_anne 2 hafta sonra kontrolüm var o zaman sezeryan günü hakkında da konuşuruz dedi veririrz dedi ben şok 😂😌🌸 çok sevindim tamam dedim öyle şükür çıktım şimdi
Msydn6 Destinaa her aileye başlığı adı altında verşiyor canım herhangi bir şartı koşulu yok gerçekten durumu iyi olanda aldı kötü olanda yani sizde e devletinizden bi başvuru yapın deneyin şansınızı