Merhaba kızlar 3 aydır yazz doğum kontrol hapı ile korunuyordum şubatın 19 unda hap bitti ve çocuk sahibi olmaya karar verdik ilacı bıraktım. Şubatın 22 si regl oldum 26 sı reglim bitti Yumurtlama günümden emin olmak için ovülasyon testi yaptım martın 3 ünde yumurtlama oldu o günü ve sonrasındaki 3 günü değerlendirdik. sonrasında kasıklarımda hafif ağrı olmaya başladı ve o günden beri ara ara oluyor, sırtım belim ağrıyor, devamlı beyaz sümüksü bir akıntım var, gaz ve şişkinlik problemim var şimdi reglime 5 gün kaldı son bir iki gündür de regl olacakmışım gibi ağrı oluyor bu sefer kesin oldum diye düşünüyorum tuvalete gidiyorum ama yok dün şüphelenip prodector erken gebelik testi yaptım ince pembe 2. Çizgi çıktı heyecanlandım sonra emin olmak için gidip 2. Testi aldım onda çizgi değil ama koyu bir gölge çıktı içim rahat etmedi eşim gelince hastaneye gidip kan verdik ve beta hcg 0 çıktı sizce testlerde mi bir problem vardı yoksa ben mi erken davrandım yorumlarınızı bekliyorum hanımlar teşekkürler 🙂🙂