Zamanlagelen delettdmom66 merakla bekliyorum hikayenizi insallah hastaneden memnun kalmissinizdir onu da belirtirseniz sevinirim dogumhanesi felan nasil:) ilk bebeginiz miydi?Gozunuz aydin hayirli ugurlu olsun insallah :)))