123alpseda benim de hep ilerde gidiyordu. Hatta üç hafta ilerdeydik o yüzden küvöze girmedik çok şükür gelişimi iyi olduğu için. Şeker yüklemesi yapıldı ama şeker çıkmadı.
doktorum yapısal olduğunu söyledi. Eşim de ben de iri doğmuşuz. Şu an minyonum ama 😁
Sağlıkla bebeğinizi kucağınıza alın inşallah🤗