NurBanu95 ilk olarak o korku hrp içinde olucak hormonlarınla birlikte annelik duygusu yükleniyor bir evhamdır gidiyor o konuda yapabileceğimiz hiç birşey yok malesef😅 daha çok yenisin yaşayacağın ilk belirtiler göğüslerde haaassiyet ve göğüs ucu renginin kahverengiye dönmesi. Halsizlik yorgunluk ve adet sancısı yaşayacaksın bunlar 3.4 . Aya kadar ara ara gidip gelicek kasık ağrıları rahmin büyüdüğü için oluyor bunlar normal mide bulantısı herkeste olmuyor ben 2 aylıkken kokuya hassasiyet duydum evin içindeki her kokuyu alıyorum malesef. Mide bulantısıda stresten kusma oldu ilk taş çatlasa 10 kere kusmamışımdır ama kokulardan öğürdüğüm çok oldu 4. Aya girmeden bitti gitti sonra 16+5 te bebişimi hissettim bir sakinlik geldi ilerleyen haftalarda kasık sancısı oldu endişe ediyosun ister istemez oda bebişin pozisyonundan kaynaklanıyor aşağıya vuyuyor falan daha evham yapacağın çok şey olacak ☺️ ama endişe edeceğin birşey yok ilk zamanlar çokta ultrasona girmemek gerekiyor yani ayda bir muayne yeterli oluyor ☺️