Ben klomen ve femera kullanmıştım tepki vermedi yumurtalarim büyüme olmadı. Üstelik oldukça zayıfım adetlerim 7 ay da bir gelirdi ilaç içmeden adet olmazdım. Ben tedavide yardımcı olsun diye glifor kullandım insülin direnci ile alakalı pko. Ayrıca inositol takviyesi kullandım sigarayı bıraktım D vitamini ve B12 eşimle beraber doktor önerisiyle kullandık . Çok şükür hamileyim darısı başınıza inşallah 🤲 kim istiyorsa hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin Rabbim. Doktorunuza danışın bu söylediklerimi