Ebruuukose Merhaba.. Son adet tarihim 25 ocak.. 5 martta hamile olduğumu öğrendim.. 13 martta kalp atışı için gittik.. çok az bi şekilde duyulabiliyodu. Dün sabah adet olucakmış gibi bi ağrıyla uyandım.. Akabinde tuvalete gidip geldim.. Kahverengi leke geldi.. Doktora gittim hemen.. Doktor kese kenarında 1cm kadar bi kanama alanı olduğunu,kalp atışlarını duymadığını söyledi.. Alttan muayene etti o zaman da duyamadi.. ama ben hissettim.. kalbi atiyodu.. Cumartesiye kadar bekleyelim.. Eğer yine aynı olursa kürtaj yapıp almamız gerekir dedi.. Benim hiç içim elvermiyo.. Daha öncesinde bi tüp bebek geçmişim var.. Düşükle sonuçlanan.. Bu gebelik benim için bi mucizeydi.. duaya ihtiyacımız var…
Selinda Ebruuukose çok geçmiş olsun, bence başka bir doktora daha gidin. Sonradan acaba gitse miydim şüphesi olmasın içinizde
Smyrayldrm Ebruuukose allahım sna bagıslasın bebegını cnm cok zor bsy alahım kımseye yasatmasın saglıkla kucagına almayı nasip etsin inslh 🙏 bende 14+1 haftalıktı kaybettım cnm cok zor 13 gun oldu hala unutamıyorum yanı dusun dusun agla agla oluyrm ama yapacak bsyım yok herseyı yaptm kısmetı yokmus sana bagıslasın bebegını cnm benımde kanama olmustu leke oldu dısındaydı kesenin snra ıcıne akmıs bogmus bebegı kalbı durmus cnm 😔😔
Ebruuukose Selinda bende öyle düşünüyorum.. eğer gidemesem bile cumartesi eğer alalım derse ben biraz daha beklemeyi isticem..
Ebruuukose Smyrayldrm çok geçmiş olsun.. üzülsekte eğer yaşayacak günü yoksa bu dünyada rabbime emanet etmekten başka bi çaremiz kalmiyo.. Obur dünyada sefaatci olsun yavrularımız..
Smyrayldrm Ebruuukose ınslh cnm benim ❤️ oyle olsun aynen oyle dedgın dogru hayırsıla tekrar evkad nasıp etsin cnm saglıkla ınslh bır kıxım olmasını ıstıyrdm ki allahım nasıp ettı 🙏 emaneti allahıma emanet ettim cnm ınslh tekrar nasıp eder cnm bırbırmızw dua edelim ınslh 😍
gul_can Allah yardımcın Olsun inşallah ama bende 3 düşük öldü suan 4.sune hamileyim ne zaman doktora gitsem bana kese etrafında kanama var diyordu benimde aynı seninki gibi ilk once kahverengi leke oluyordu sonra kanmaya donusuyordu boyle boyle bebek karnında oluyordu araştırdık tıbbı genetıge gittik eşimle beraber en son hamilelikte bundan 7 ay once kan pıhtılasması oldugu bu öğrendım doktorum cor aspırın yazdı hamılelıkten once kulandım şuan 6 haftalık hamıleyım pazartesi doktoruma gittim baktı bi sorun yok dedi kese düzgün dedi ama kan sulandırıcı ine verdi 9 ay boyunca kulanmalıymışım .bence sende ılk önce baktır atastır gerçekten çok zor canından bir can gidiyo allah kimseye göstermesin inşallah allah bebeğini sana bağışlar bi mucize olsun inşallah 😔moralini bozma eyer nasibi varsa zaten olur nasibi yoksa sen onu avuclarının icinde beslesen korusan ne fayda hic moralini bozmaya gerek yok allaha dua et allah gecıktırıyorsa var bu iste bi hayır sağlıcakla kardeşim allah umetti muhammede hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah 💖
Ebruuukose gul_can Bende şu an coraspin kullanıyorum. Protestan,decavit,folik asit, bide d vitamini için damla.. Eğer buda düşükle sonuçlanırsa benden de bi takım testler isteyeceği söyledi.. Iğne varmis sanırım göbekten vurulan bi sonrakinde onu kullan dedi
gul_can Ebruuukose aynn bende progestan kan sulandırıcı ine coraspirin folık asit kulanıyorum seninde pıhtılaşman mi var düşüklerin nedenini öğrendin mi
Ebruuukose gul_can tüplerim tıkalıydi benim.. Geçen nisanda laporoskopi ameliyatiyla açılmak istendi. Fakat olmadı.. hatta tekini aldilar.. Bildiğim kadarıyla yok ama eğer bu da düşükle sonuçlanırsa bi takım testler isteyeceğini söyledi doktorum.. ama inşallah öyle bisey olmaz..
Iryapars Yaşadım o yüzden söylüyorum. Ufak ufak kahve kanamalarla. Sonra pembe. Kese etrafı kanama ve ani kalp durması olursa gebeliğinde bir şey var demek ki vücudun o gebeliği reddediyor. Demek ki sağlıklı ilerlemedi. Seni ve bebeğin sağlığını koruyor. Bi komisyon kuruluyor gibi düşün vücudunda bazen kromozom bölünürken hatalı buluyor. Bu seninle alakalı değil vücudumuzun yaptığı veya verdiği müthiş karar. Bende sağlıkçıyım çok korktum kürtajdan bildiğim için ilaçla denedik düşmedi o sürede progestan ile daha fazla yapıştırdık rahme keseleri bana olan oldu kürtaj oldum. Boşuna korkmuşum. Kürtaj sadece psikolojik bi yıkım hal veriyorum. Ve ikizdi. Şu an gebeyim üç ay sonra tekrar istedim. Yani denersin bu gebeliğin inşallah olmaz ama olumsuz bir sonuçla sonuçlanırsa. 37. Haftam. Demek ki vücudum buna karar verdi. Bunu büyütebildi. Daha çok küçük benimde 8. Haftaydı böyleydi, küçüktü. Allah yar ve yardımcın olsun 🙏🏻
Ebruuukose Iryapars Bi onceki gebeligimde kurtajla sonuçlanmıştı.. Bi umut bekliyorum ki tekrar o sevinci yaşayabileyim
mercimekkoftesi1 Allahım dize bağışlasın inşallah 🙏🏻 aynı şekilde benimde kanamam varfı. Progestan fitil ve iğne kullandım sonrasında sürekli yattım çok şükür atlattık. Şimdi 22 haftalığız. Moralini yüksek tut, canını sıkma 🌸
gul_can Ebruuukose inşallah bisey çıkmaz allah yar ve yardımcın olsun allah sana hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah dua edecem inşallah olur allah kimseyi umutsuz bırakmasın🤗