27 haftalik gebeyim bebegimin az hareket ettigini düşünüyorum yani gün icin ara ara hareket ediyor hafta olarak büyüdükce daha sık hareket edecekmis gibi bi beklenti icinde olduğum icin bu durum aklima takılıyor hanımlar sizde nasıl surekli bi hareket hareket halinde diyemiyorum son iki kontrolumdede bebegim ayaklari kafasina kadar kaldırmışti 2 seferdir ultrasonda öyle görüyoruz acaba bu pozisyonundan dolayıda mi bu arada bebegim kız