Deniz59 bende ilk kontrolüme 6+4de gitmiştim benim doktorum da dinletmedi 10. Haftadan sonra dinletiyorum çünkü bebeğin kalbini dinlemek onun minicik kalbine 80 tane toplu iğne batırmakla aynı şey şimdiden yormayalım dedi bende tabiki onu duyduktan sonra dinleteyim dese kabul etmezdim bence bunu çok umursamayın kalbi atsın sağlıklı olsun bize yeter🥰