Edanur9601 Anneler bir arkadaşım 7 haftalık hamile devlet hastanesinde kalp atışlarını duymaya gitmiş bugün ancak doktor sesli bir şekilde dinletmemis ekranda keseyi bebeği gösterip şu kıpırdayan kalbi demiş sizce bu normal mi
Kbrasmskbyrktr Edanur9601 normal bende de dinletmedi doktor sağlıksız bir atis olsa dinletirdim ama bak cok guzel kalbi atıyor deyip ekranda gösterdi bana da. Ozele giderse dinletirler ama önemli olan kalbinin atıyor olması cokta sorun etmedim ben açıkçası. Saglikla gelsin de son aylarda nst de nasilsa her hafta dinlicez kalp atışını.
Cordymordy Normal. Haftası henüz küçük olduğu için kalp atışını yakalayamamış olabilir ancak gözle görülüyor olabilir.