Elifmstf ilk gebeligimde oldu kısalmam ve açılmam baya oldu mecbur serklaj atıldı sürekli yagtım onda aadece tuvalete ve yemege kalktım şükür 37. Haftada dogum yaptım. Bundada 12. Haftadam da kısalma oldu ilkindede oldugu için hemen atıldı valla yatamıyorum :( çocuk var annemdeyim o yemek falan yapıyo ama çocuk olunca mecbur kalkıyosun