Erkn doğum riskim var 32. Haftadan beri ciğer geliştirici iğneler yapıldı şuan da fitil ve sancı kesici ilaçlar kullanıyorum 35+2 olduk zaman gecmiyor bir an önce 37 haftayı görmek istiyorum sanki aylardir aynı gündeyiz bir türlü geçmek bilmiyor duaniza ihtiyacım var şimdiden hepinizden Allah razı olsun