Ben 27+3 üm. yaptırmadım doktorumun da onayı ile. Ama doktorun yaptırman gerektiğini söylüyorsa yaptırmalısın.
ben gebeliğimin başından beri çok çok kısıtlı şeker yedim. 2-3 aydır hiç ağzıma sürmedim.
beyaz ekmek hiç yemedim. Sadece kahvaltıda tam buğday ekmeği.
şimdiye kadar 5 kg aldım.
bebeğin kilosu normal ileride değil.
en başından beri yoga yapıyorum ve yürüyorum.
düzenli açlık kan şekerime baktırdım.
- Haftada açlık tokluk ve 3 aylık şeker kontrollerimi yaptırdım.
ailede diyabetli yok, erken doğum öyküsü, iri bebek doğumu yok.
bunların hepsini değerlendirdik doktorumla ve yaptırmamın gereksiz olduğuna karar verdi.
Ben sabah aç karnına o kimyasallı suyu içmek istemediğim için baştan beri istemiyordum o yüzden dikkat ettim.
2 baklavaya denk şeker içeriyor olabilir ama hayatımda hiç sabah aç karnına 2 baklava yemedim ben. Gebelik boyunca 1 baklava bile yemedim gün içi dahil.
bunları göz önünde bulundurmadan direk yaptırmayın çok zararlı demek yanlış bence. Eğer diyetinize dikkat edemediyseniz yaptırmalısınız.