damlaaltinay doktorunuzun ekmek olarak paketli gıda önermesi değişik olmuş. Biz ekmeği evde yapıyoruz, ancak son zamanlarda acaba fazla maya koyuyoruz da mayadan da mı midem bulanıyor diye birkaç çeşit paketli ekmek aldım, normal, tam buğday vs türlerinden. Aşırı tuzlu geldi bana ve evdeki ekmekle gerçekten çok fark var arasında. Bence düzgün yapan bir fırın mutlaka vardır. Paketli olanın içinde de un yok ama başka bi sürü katkı maddesi var. Bence yapabiliyorsanız en iyisi evinizde yapın.