Merhaba arkadaşlar 39+2 haftalik hamileyim size danismak istedigim bir sorun mevcut yardımcı olursanız çok sevinirim. Kızlar geçen hafta kontrole gittigimde ebe alttan muayene ettigi zaman aciklik yok denildi. Ve yapilmasi gerekenler önerildi. Bu hafta gittigimde nst de sancim cikti ve yine alttan muayene edildi çatı uygun açılma yok denildi cuma gunu bir daha gidicem nstde sanci varsa duruma göre bakacaz dedi. Sorum şu hareketli bir insanim sürekli yürüyüş hareket yapan biriydim ki bundan dolayı kilo bile aldigim belli değil. Bebegimin kafası büyük cumaya kadar acilmam olur mu veya suni sancı verse açılma yaparmi. Boyle bisey basina gelen varmi tecrubeli annelerden akıl almak istedim. Dogumlar nasil sonuclandi?