Merhaba kızlar. 5+3 hamileyim. Keseyi gördük 7.haftada gel doktor. İlk gebeliğimde kanamam olduğunu düşük tehlikesi olduğunu söyledim progestan kullandım dedim doktora. O da ben kanama olmadan kullanılmasını önermiyorm ama istiyorsan yazayım dedi. Aldık ama daha kullanmadım. Merak ediyorm tedbir amaçlı kullanan var mı