Merhaba arkadaşlar. Gebeliğimin ilk haftalarında düşük tehlikesi yaşamıştım çok şükür ilaçlar iğneler atlattık şu an 17.haftadayız ara ara kahverengi akıntı oluyor böyle bir şey yaşayan var mı aranızda doktorum kırmızı olmasından korkmam gerektiğini söylemişti.