Vildan_nn benım zaten sıkıntılıydı belim evlenmeden ufak bı operasyon da geçirdim hatta skolyoz eğilmesi vardı hamile kalırsan bu hastanede bı doktora gıtmen lazm benımde sneı kontr altında tutmam lazım demıstı bel doktorum ama cok şükür sandığımız kadar sıkıntı olmadı 6. Ayda 1.5 ay kullandım o ara bi ağrım olmuştu şimdi ağrım oldukca takıyorım
ama sizinki normal gebelik ağrısı sanırım bence onun ıcın kullanmayın