Annesininkuzusu01 Ben 4 haftalık hamileyim ama hiçbir belirtim yok sadece adet ağrısı gibi sızlama olup geçiyor birde gündüz sol gecede sağ kasığım ağrıyor bir problem mi var acaba belirtiler ne zaman başlar
Pelin__1 Annesininkuzusu01 hiç başlamayabilir benim hiç belirttim olmadı göğüsler de 8.haftadan sonra ağrımaya başladı o kadar şimdi 19 haftalık oldum o da geçti inşallah miden falan bulanmaz
Gulsurmeli Annesininkuzusu01 8.haftadan sonra başlamıştı bende biraz erken daha ve herkeste olacak diye birşey yok zaten umarım güzel atlatırsınız bu süreci🤭
Kubab1244 Annesininkuzusu01 daha çok erken canım birde bünye meselesi bnde de 4 haftaya kadar birşey yoktu sonra bir başladı emdiği süt burnumdan geldi umarım seninki hep böyle rahat kolay geçer 🙏🏻🤲🏻
denizkizim ben 20. haftaya kadar hamile miyim değil miyim onu bile unutuyordum. ağrısız sancısız bulantısız geçirmek büyük şans. sürekli bunu düşünüp kendinizi psikolojik ağrılara itmeyin derim. zaten 20den sonra sırt ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı göbek ve bebek büyüdüğü için ister istemez oluşuyo. umarım ağrısız güzel geçirirsiniz🙏🏻
Krizantem_ Annesininkuzusu01 Bende sadece kasık sırt ve bel ağrısı vardı senin haftanda canım . Bende bulantı koku hassasiyeti falan beklemiştim belirti olarak çok şükür olmamisti😂 6. Haftamda da göğüslerimde sızlama oldu o kadar.
Annesininkuzusu01 Krizantem_ Benimde arada göğüslerimde şişkinlik ağrı oluyor sanki ama çok fazla değil
alininannesiii Annesininkuzusu01 benimde öyleydi o haftaladayken suan 8 haftalığım hala belirtim yok ama 4 haftalarda benimde adet sancısı ağrısı vs vardı kasıklarımda hafif sancı doktora gittiniz mi hiç şuan gözükmez ama 5 hafta da gidin mutlaka
Ozge2805 Annesininkuzusu01 canım herkesçe belirti malesefki olmuyor ama ben şuan 8+2 yim dibine kadar 6 haftalıkken yaşamaya başladım bulantılar ,kusma , göğüs sızlamaları en zoruda bulantı ve kusmak beni çok etkiliyor 😔
tatlissannee Canım mide bulantısı , tiksinme , adet sancısı gibi ağrılar ne kadar zor oluyor biliyormusun sen🥲 boşver belirtin olmasın ne güzel işte herkeste aynı şey olacak diye bir kural yok çok güzel geçer inşallah hamileliğin🤲