2 doğumumuda hümada akif yılmaz yaptı cok sağolsun fiyatlar ucukken bile okadar düşük ücret yansıttıki bizde sasırdık fiyatlara inanın hiç takılmamak gerekli doktor en önemlisi heleki sezeryan olacaksanız.2. Ci doğumda ayriyeten ameliyat esnasınd karnımıda düzeltti ilk doğumumda hemen kalktığım ve salak gibi mekik çektiğimden dikişlerim yapışmıştı erken doğurdum o yüzden dikiş lazer yapıyor belli belirsiz saten hiç görünmüyorda öyle ama hakan diye dr var onda kesinlikle sezeryan olmanızı tavsiye etmem üç kişi var tanıdığım ve üçüde göbeği kaldı dikişte estetik yok