damlaaltinay Arkadaşlar iki doz tetonoz aşısı olan var dimi ? Ben ilk dozu vuruldum, ikinci doz bugün. 🤔 ilk dozda kolda ağrı dışında bişey yaşamadım 😊 bi sıkıntı olmaz dimi
kuselcin damlaaltinay ikinciside o kadar ağrı hissettirmiyo zaten ilkinde ben üstüne bile yatamamıştım
Ozge-k Ben de dün oldum. Hiç hissetmedim bile. Eve gelince de hiç ağrı şişlik olmadı. Bebekte de değişen birşey olmadı kıpır kıpır yine
AydanSahinSaban damlaaltinay gebelik kaydımi açarken sağlık ocağı bna 20.haftada gel aşın var dedi. Tetonoz dedi galiba. O aşı o aşı mi 🙏
AydanSahinSaban zeynepbalci cok sağolun kaydedeyim ben bunu o zaman mutlaka yapilmasi mi gerekiyor doktora soyleyeym mi bunu
zeynepbalci AydanSahinSaban mutlaka değil ama paslı makas vs olursa doğum sırasında bizi ve bebeği korusun diye önerilir, farklı görüşler de var tabi. Doktor zaten söylüyo yada sen dersin sağlık ocağı çağırdı diye o da görüşünü söyler 🤗