Nazcem43 Evde ne hazırlamalıyım 37+3 de suni sancı vericek Bebek beslenmiyor tek başımayım kız kardeşim var ama hayatında ilk tecrübesi ve 20 yaşında neler hazır etmeliyim nolur tecrübeli anneler yazın nasıl bakarım tutarım ne yer ne içerim onu bile bilmiyorum
ozlemak42 Nazcem43 doğum cantan hazirsa onu al yeterli canım normal dogumda nasıl bilmiyorum ama sezeryanda doktor izin verene kadar bişey yiyip icmiyorsun ben izin verdiği halde yiyememistim bebek için yaninda bilen biri olsa çok daha yardımcı olur ama hemsireler zaten sana gösteriyorlar gerekirse sürekli sor yardım iste eminim yapacaklardır
ozlemak42 Nazcem43 dolaptan çıkardığın seyi hemen yeme ısınmasını bekle süt icme mercimek nohut karnibahardan uzak dur
ozlemak42 Nazcem43 birde güzel serbeti bol bi hoşaf yap hem icinin yanginini alir hemde sütüne faydasi olur
ozlemak42 Nazcem43 doğum cantana ortapedik terlik bi kac tane iç çamaşırı ama geniş olsun ped yerinede ucuz bebek bezi al kenarlarını yirt koy pedden daha kullanışlı 2 gecelik al çünkü terliyorsun hastaneden cikarken giymek izin esofman al göğüs ucu kremi al ıslak mendil al kokusu az olanlardan
ozlemak42 ozlemak42 bebek için de 2 hastane çıkışı takim al akim olarak kalin ve ince battaniye al bez ıslak mendil yeterli canım
Nisanurunannesi3850 Nazcem43 yanına havlu al dogumdan sonra sıcacık suyla ıslatıp göğüslerine koy sütün gelmesini sagliyomus banada ablam dedi ve soğan göğüs yaranız olmasin diye bugünde sürün emzirmeden oncede sürün etkisi fazla oluyormus bunlarda aklinizda bulunsun
ozlemak42 Nisanurunannesi3850 dogru sute faydası oluyor canım ama sogan bebegi itebiliyor denedim ve almadı kokunun degismemesi lazım deterjan parfüm ve soğan kokuları bebegi itiyor
3prensesannesiii Nazcem43 Rabbim tek avazda kurtarsın inşallah bugünden yemeklerini yap dolabına koy canım gelince hazır olur ısıtır yersiniz birde hastane çantana abur cubur meyve suyu kuruyemiş tarzı şeyler koy istersen normal doğum yapacaksan eğer doğumdan çıkınca insanın eli ayağı titriyor atıştırırsın eşin birşeyler alıp gelene kadar
Nisanurunannesi3850 ozlemak42 o olabilir tabi yıkasanda gitmeyebilir kokusu ama deneyenler hep onerdi teyzem dogum yaptiginda ebesi fln onermis. Dogumdan 1 ay once baslamak daha dogru😊
Minikasya Nazcem43 Buzluğa yemekler at. Pilav hariç herşeyi atabilirsin çorbada dahil. Yemek sorunun ortadan kalkınca gerisi kolay. Kadınlar çocuklarına bakabilmek için kimseye muhtaç değil. Kimseye güvenerekte doğurmuyoruz. Annem 18 yaşında doğurmuş beni kimsesi yokmuş yanında. Bak yaşıyorum😁 eşin yanında olsun yeter
ozlemak42 Nisanurunannesi3850 ben çoğunlukla yiyordum sütüm insin çoğalsın diye ama bebegim beni hiç almadi almak istemedi kokudan dolayiymis bizim ki biraz hassasti sanırım 😄
ozlemak42 Nisanurunannesi3850 evet hatta fazla sutten dolayı göğüs ucum kaybolmuştu ben herşeyi yedim herkesin dediğini degilde kendi canımin istediğini sadece gazlı seylerden uzak durdum yemek falan degil yemek yemek benim bahanemdi asıl sütü su ve bebegin yapiyor bebegini kokla o yetiyor annelik hormonları bebegini doyurmaya hazır 😁🙈
Nazcem43 Çok gerginim çok yorgunum postlara bakıyorum emme refleksi kazanamayıp küvöze alınanlar var , elime verdiklerinde tutamazsam nefes almazsa naparım kafasını basıl koyucam kusup yutarsa Eve gelince ağlarsa susturamazsam hiç iyi değilim
maria12 Nazcem43 canım benim böyle düşünüp kendini strese sokma. Hemşireler sana gösterir hemen öğrenirsin. Annelik öyle bir şey ki sen o an nasıl davranman gerektiğini biliyor gibi olursun. Önceden 15–16 yaşlarında anne olanlar bile çocuk büyütmüş. Sen kendine güven yeter ki
AydanSahinSaban Nazcem43 sen 9 aylik seruveni hakkiyla bitirmissin . Buraya kadar gelmek ne kadar mucizevi bir şey biliyor musun. İcini ferah tut bende hic bir sey bilmiyorum ama icin ferh olsun annelerimiz ne biliyolardi ki oyle boyle buyuyor cocuklar. Rabbim sag salim kurtarsn bebegnle seni.
ozlemak42 Nazcem43 yaa hiç öyle dusunme bende dogumdan 5 gün sonra yalnızdım hepsi oluyor endiseleniyorsun agliyorsun sürekli doktora goturmek birilerine sormak istiyorsun ama sonra bi güç geliyor hepsinin ustesinden geliyorsun bebegi sürekli ceviruyurken sağına soluna yatır destekle bunun için yataklarda var sen uyanikkende kafasının üstüne yatir tutmak zaten refleks olarak geliyor yapiyorsun
ozlemak42 Nazcem43 aglarsa bil ki ya açtır yada gazi vardir yada alti batiktir baska türlü aglamazlar unutma bebek anneyi hisseder sen endiseli olursan o da olur çıkar bütün kıyafetlerini koy gogsunun ustune nasil sakinliyor babaların kalp atışıda bebekleri sakinlestirir ayni sekil esinde yapabilir