24.03.2021 de planlı sezaryenimiz olmasına rağmen 15.03.2021′de geldiğimiz kontrolde acil doğuma girdim. O kadar korktum ki ona birşey olacak diye aklım gitti. Spinal sezaryen oldum doğduğunda sesini duyunca aldı beni bir ağlama krizi o kadar güzeldi ki anlatamam çektiğim tüm ağrılar kıymetsizdi o çok güzeldi. 2950 kg 48 cm doğdu güzel oğlum. Çokta sağlıklıydı ancak önlem amaçlı hava vermeye götürdüler sonrasında yenidoğan yoğun bakımına şuan hala orada o kadar zor ki size anlatamam. Ben odada o orada… Burada size sezaryenin zorluklarını anlatmak isterdim ama en zoru siz odanızda yemek yerken onun burnunda hortumla nefes aldığını bilmek. Rabbim hiç bir anneyi evladıyla sınamasın. Biraz uzunda sürebilirmiş bu durum sizde benim ve bebeğim için dua edin nolur en yakın zamanda sağlıkla evladıma kavuşayım 🙏🏻 Bugün biz çıkıcaz o burada kalıcak en çok korktuğum şeydi allahım beni bununla sınadı tek istediğim en kısa zamanda yavruma kavuşmak. Bizim için lütfen bolca dua edin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻