Merhabalar İkinci hamileligim ilkinde de 28. Haftalarda yapmislardi dün şeker yüklemesi için gittik 25+4 de doktorum 28. Haftaya gun verelim iğne yapılacak dedi ben ikinci de yapilmiyo diye biliyodum bebeğin kan grubuna göre fln mi yoksa herkese vuruluyor mu