Mapleleaf Selam 37.haftada olanlar neler yasıyorsunuz ben sıklıkla bel agrısı cekiyorum normal mi bir de nişan geldıgını nasıl anlarız ne zaman gelir konusalım bekleme stresimizi azaltalım 🥰
efruzzz Mapleleaf valla ben daha 35+5 olmama ragmen su belim ve vajinamdaki agri yuzunden ne oturup kalkabiliyorum ne de uzanabiliyorum nasil dayancam daha cok var diye dusundukce de stres oldum allah yardimcimiz olsun
paradiseeeeee efruzzz o vajina agrısı bende de çok var doktora gittiniz mi ne diyor o agrı için ben 30.6 dayım belim vajinam agrıyor
Mapleleaf efruzzz acayip bir bel ağrım basladı bugun 36 dan sonra kendımde çok degısımler old fark ettim öncesinde daha rahattım ödemim yoktu. Allah yardımcımız olsun 🙏
efruzzz paradiseeeeee en son muayenemde doktorum güldü bana anlatırken hamilelik zor allah yardimciniz olsun dedi :) normal bu tarz agrilar sancilar diye bilgi verdi ama ekstra muayene etmedi bu haftadan sonra perine masaji ve squat falan önerdi ilk hamileligim cunku ilk doguma vucut daha uzun surede hazirlaniyor simdiden hazirlik yapabilirsin dedi
efruzzz Mapleleaf sanslisin bu haftaya kadar ödem bile yasamadiysan ben 32 den beri uyuyamiyorum adam akilli gece surekli uyusmalar oluyor yataktan kalkarken sanki o el ayak benim degil baskasinin emaneti gibi kullanamiom bi sure :)
Burcin-98 Benim 38+1 de nişanım geldi böyle afedersin saydam parlak akıntı mı desem mukus mu desem onunla karışık kan geldi ve sonra devam etti kahve rengine döndü zaten anlıyorsun akıntı gibi de değil aslında