Bademmmm bir ablamız vardı geç evlenmişti 40 yaşındaydı bebek istiyordu doktora gitti miyom mu kist mi ne var demişler ve yumurtalığının önü neredeyse kapanmış büyüktü doktor önce ameliyat ol sonra bebek için bak dediler neyse ameliyattan 2 gün önce şüphelenip test yaptı hamileydi doktor mucize bebek olmuş dedi, sonrasında kist çok büyük bebek gelişmez büyümez falan dediler ama bebek büyüdü kisti yana itip kendine yer açmış büyümüş sonra sezeryanla bebek Doğum ve kist ameliyatını yaptılar aynı anda. Maşallah bebek de anne de sağlıklıydı. Allah ol deyince oluyor demek ki. Dua edin bol bol neden sizinki de böyle güzel bitmesin ki?