Kızlar sezeryan oldum çok fazla agrım var eve geldik doktor parol yazdı agrı kesici olarak o da fayda etmiyor ayaga kalkarken çok zorlanıyorum sizde durumlar nasıl hastanede herkes benden iyi durumdaydı ben niye böyle oldu anlamadım o kadar pijama takımı aldım üstümü bi kere değiştirtdm agrılardan cesaret edemedim fotoğraf çekiniriz dedim her şeyden vazgeçtim canımın derdinden ☹️