SMO alır mısın almaz mısın bilemem ama sakın kullanma. Arkadaşım sezeryan doğum yaptı sütü hemen gelmedi biberonla beslediler ve sonuç meme reddi. Çocuk biberonun rahatlığını alınca memeden emmek zor geliyor biberondan istiyor. Sırf bunun korkusuyla emzik bile vermeye korktum emmezse ne yaparız 🙄 her bebek farklı belki de olmaz ama tut ki oldu napacan dönüşü de yok. Bende biberon aldım ama ilk aylar kesinlikle kullanmam. Emmeye ve memeye iyice alışsın 5-6 aylık olsun sonra veririm