mide yanması şikayetimle gittigimde kadin dogumcum bana Lansor vermis.11 haftalik gebeyim, ama eczane pepticer diye birnilac koymus muadili yaziyor internette. Pepticeri allah biliyor hic icimden icmek gelmedi ilk gun bir tane ictim biraktim, pepticer prospektusunu okudum hamileler kullanamaz diyor. Ben e nabizdan sonra bi baktim ki doktor bana lansor vermis ama eczaci bana bilgi vermeden pepticer koymus. Bu sknti yaratir mi? Bir tane ictm ama tam organlarinin gelistigi donemdeyiz ya. Gorunce sok oldum. Eczane acilinca gdicem sinirden uyuyamadim.