Merhaba hanımlar ben 29. Haftamda aşırı kaşıntı ile acile gitmistim gebelik kolestazı olduğumu öğrendim 5 gün hastanede yattım şuan 32+5 günlük hamileyim ilaç kullanıyorum kaşıntım geçti her hafta kontrole gidiyorum riksli gebelik bölümüne doktorum bu hastalığın doğurmadan geçmeyeceğini söyledi suanlik bi sıkıntımız yok çok şükür 🙏