Bu iki isim arasında gidip geliyoruz sürekli başka isimlere ısınamadık nedense 🙏🏼
Azad çok ağır ve çocuk için kaba bir isim bence 🙈 çağrışımı güzel gelmiyor kulağa
vogue
İlk başlarda bana da oyle geliyordu dedikçe kulagıma alıştı 😊