Kızlar 3 kere çatlatma iğnesi oldum sonuç malesef tek çizgi eşim geçen sene doktora gitmişti hiç bir sorun yoktu tekrar gitmesini bi başka doktora gitmesini istedim bende pko var ama çatlatma iğnesi ve iyi gelişen yumurtaya rağmen hamilelik olmadı bugün sonuçları aldık sperm sayısı yüksek fakat hareket ve şekil de sorun var ilaç kullanmaya başlayacak bu durumda çatlatma iğnesi tekrar olmak istemiyorum bu sonuçtan önce de öyle karar almıştım fakat pko dan dolayı klomifen kullansam mı diye düşünüyorum yumurta gelişimi için fikirlerinizi almak isterim🌸