Bugün doktor ablamiza gittik boyu 30 cm kilosu 950-1000 Gr arası dedi. Gelişimi iyi dedi birde ben minyon tipli biriyim minyon olduğun için bebeğin sana göre gayet iyi dedi. Sizde durumlar nasıl. Bu arada ben 155 boyum 44 kilo ile hamile kaldım şimdi 52 kiloyum 🤭