Selam kızlar 19 martta doğumum vardı ancak covid testim pozitif çıktığı için doğumum ertelendi. şuan 38+1 iz. karantinanın bitmesine 6 gün var. Sezeryan olupta 39 haftayı geçen var mı . Doktorum 40 a kadar yolu var dedi ama ilk doğumum sezeryan oldugu için korkuyorum.