1PrensAnnesi genetik test yaptırdık sonuçların çıkmasını bekliyoruz canım ama zayıf dediler hayftsıyla uyumlu değildi iki hafta geriden geliyordu ve nst de çok fazla sancım çıkıyordu ama ben hiç hissetmiyordum 31 haftalıkken muaneye gitmiştim kalbinin durduğunu öğrendim ölü bebek Doğum yaptım normal Doğum oldu büyük imtihan 😔 kızımın herşeyi hazırdı beşiği emziği bezleri hiçbirini kaldırmadım hepsi olduğu gibi yerinde duruyor 😔