mlkkk Bsra06 sezeryan olduğunuz için gelmiyordur muhtemelen en fazla bir hafta ya gelir ama yine bitki çayıyla destekle canım
Haticearen Bsra06 canım emzirmeye çalıştım bende bugun doğum yaptım az az kolostrom sütü geliyo mama ile takviye yaptık ama bitki çayı bende dusunuyorum
AAtlass Bsra06 kuru üzüm hosafi ve soğanlı semiz otu salatası bana çok iyi gelmişti ama bu mevsimde varmi bilmiyorum bulabilirseniz baya bi artırmıştı benim sütümü. Ama daha iki gün olmuş gelir sağmayi deneyin
melikeyldrm_54 Bsra06 Canım bol su ve humana diye süt artırıcı çay varmış ondan alabilirsin hoşaf içebilirsin ins olur stres yapma 🙏🏻
kucuktosbik27 Bsra06 bebişle bol bol ten tene temas yapın oksitosin hormonu salgılanır kısa zamanda gelir sütünüz inşallah☺️
Mutlu_damla Bsra06 aslında hiçbirine ihtiyacınız yok. Sütünüz var ama gelmemiş 🥰 nasıl getiricez derseniz, tabiiki emzirerek. Emzirmeye başlayın gelir o süt 😍 ama sutunuzu desteklemek için de humana çayı tavsiye edebilirim 🍀
elfglr Kesinlikle bolll su humana still tea emziren anne çayı ve petibör diyorum bende 3 günlük taze anneyim bebeğim erken doğduğu için küvezde bizde sağıp veriyoruz baya artttırdı bunlar