Belgincn 22 haftalık gebeyim karnım kasıklarım ağrıyor sertleşme var hareketlerinde de azalma var kötü birşey mi☹️☹️☹️
kucuktosbik27 Belgincn bebiş aşağıdaysa olur öyle canım arkadı dönükse hareketleri hiseetmen zorlaşır sen gene yarın bir muayne ol için rahatlasın . Enfeksiyonda olabilir korkma kendinide bebişinise strese sokma annesi☺️
E-K-D Belgincn sertleşme 3 dakika da bir oluyor mu onu takip ediniz. Eğer ki öyle oluyorsa doktorunuza hemen söyleyin. Ama aralıklı dakikalar farklı olacak şekildeyse karnınız artık büyümeye başlıyor bebeğiniz gelişiyor o yüzden rahminizde ağrı kasılma durumlarınız olabilir
Belgincn Korkuyorum bide 1 aydır yoğun şekilde kanamam var ine fitil kullanıyorum 3 gündür hareketleri fazla hissetmiyorum ağrı kasılma sertlik olunca korkuyorum erken doğum değildir inşallah 😟😟😟😟