Seydanurcimen Selam kızlar size bir şey danışacağım.. 34.haftada sancım çıktı nst de erken Doğum olabilir dediler yatış verdiler sancımı kestiler taburcu olduk su an 37 haftadayız dün geceden beri 3 kere hissettim tuvaletimi yaparken sanki az az suyum geliyor. Sabah gitsem hastaneye geç olmaz dimi
Ummi Gitt doktra . Benm ablmnda oyle az az gelms suyu btmisti bebegn kalp atışlari zayflamsti sezeryans aldılar hemen
Sezen07 Bole bişeyi buraya sormak yerine çoktan doktoru aramanız gerekti bebegin suyusoz konusu bence direk arayın o gel yada gelme der
Maliefem Seydanurcimen hım ilk kez duydum öğrenmiş oldum benim suyum uykuda bi anda gelmişti onun için sordum canım