Ferize 2 normal doğum yaptım 4 sene içinde bu 3. Hamileliğim 16. Haftadayız ama o kadar zor geçiyor ki..Ne sabah bulantım bitti ne halsizliğim.Uykum sürekli var,hep kusmak istiyorum ama olmuyor.Azcık yolculuk yapacak olsam mahvoluyorum.Sanki 4 AY dedik 2 senedir hamileymişim gibi ☹️☹️