Meko20 30+1 günlügüz kontrole gittik doktorumuz eşinin aşagiya indigini söyledi ama rahim.agzini kapatmamiş kapatsaydi sorun olurmuş bu durum.ilerler mi kapatirmi rahmi yaşayanlar varmi ne sonuçlar oluyor?
sudecirak1716 Meko20 30′uncu haftaya girmişsin daha kapatmaz kapatsaydi sıkıntılı olurdu içini rahat tut
melikeyldrm_54 Meko20 ben yaşadım canım 3. Ayda rahim ağzına yerleşmiş ve kanamam oldu ama hafifti yeni adet olmuş gibi. Şuan 32 haftalığım düzelmiş. En fazla sezaryen sebebi yani korkmana gerek yok ☺️
Mom72626 Meko20 hayır çünkü benim doğum şeklime o olmuyordu. Serklajlıydım rahim ağzı yetmezliği vardı sezaryenle hem doğum yaptım hem de rahimde ki ip alındı. Zaten suyum bitmişti 38. Haftada acil doğum yapmıştım