Nurr18 idrar yolu enfeksiyonunuz varda ki muhtemelen öyledir bebeğe zararı yok canım korkma. Şimdilik bol su tüketmeye çalış. Daha geçmezse doktor suda eritilip içilen şaselerden veriyor daha da geçmezse antibiyotik veriyor hala geçmezse idrar kültürü testi yapıyor. Orda ne oluyor onu tam ben de bilmiyorm ama sebebi saptanıyor sanırım. Eğer ileri boyuttaysa normal doğum önermiyormuş doktorlar. Doğum esnasında bebeğe bulaşmasın diye ama bu en kötü senaryo tabiki aylar boyu geçmemesi durumunda olan bir şey ki çoğu kişide geçiyor. Ama gebelik süreci boyunca bebeğe bir zararı yok merak etmeyin. Benim de ilk aylardan beri var şuan 7. Aydayım hala geçmedi idrar kültürü testi istedi doktor onu yaptırcam inşallah önümüzdeki ay. Tek sıkıntısı biraz kasık ağrısı yapıyor.