Merhaba arkadaşlar
Tabi öncelikle herkesin kendi kararı, bende 2li 3lü testi yaptırmadım.. ama doktorum ayrıntılı ultrason için kesin dedi 2 haftam kaldı benimde randevuma gitmek için, çünkü ayrıntılı ultrasonla dogum esnasında birsey gerekse önden görebiliyorlarmiş.. ekip gerekse ona göre hazır oluyorlarmış sorun yaşamamak için ve bi yakınımdan da ayni şekilde müdahale gerektiğini ve bu sebeple görüp yaptıklarını duymuştum.. sizler bilirsiniz tabiki ama sadece bildiğimi paylaşmak istedim belki yardımcı olurum diye..
Hepimiz yavrularımızı sağlıkla kucağımıza alalım insallah 🌸