Bagısıklık anne sutuyle kazanılır dıye bılıyorum ben dpgumun seklıyle alakası yok bıldıgım kadarıyla
normalde sadece bebek hazır oldugu ıcın dogal karsılanıyo seseryanda bebek alındıgı ıcın dıs mudahaleyle o yuzden oyle dusunuyolar sanırım bı postta daha okumustum bunu dogrulugunu bende bılemem ama soncta o bebegın ordan cıkması gerekıyo bı sekılde cıkacak onemlı olan en saglıklı sekılde dunyaya gelmesı her ıkısınınde kendınce avantajı dezavantajı var sunda daha yararlı sunda daha zararlı dıyemem
bı kez normal dogum yaptım suan hamıleyım dogum seklım bellı degıl ama sezeryanda olabılır ne olacagını bılemem kendımı yarım neden hıssedıyım kı olursamda ? Annelık demek normal dogurmak /sezrryanla dogurmak,daha cok acıyı yasamak falan degıl onemlı olan anne bebek saglıgı gerısı bos kımsede kendını korktmasın elbette endıselerımız olabılır ama kımsenın hıkayesınden etkılenmeyın herkesın hakkında en hayırlısı en saglıklısı olsun bebegıne kavussun