ahenkk_1224 son kontrolümdü 38. Hafta bir güzel kahvaltılı yaptım ama nasıl bir kahvaltıydı öyle resmen çatlayacaktım 😂 sancım çoktu ama ama yalancı sancı sanıyordum. Nts ye bir girdim doktor dedi ki ultrasona geç bakalım daha karnıma koyar koymaz çabuk toparlan doğru hastaneye çocuğun suyu bitmiş kanala inmiş dedi. Biz tabi hazırlıklıydık hemen çantayı aldığımız gibi sezaryene girdim tokum diye doğumdan sonra bir sütüm oldu anlatamam 🧿🧿😂😂 doktorum dedi susuz kalmış yoğun bakıma alabiliriz tabi öyle olmadı şükür pespembe karpuz yanaklı kızım sağlıklı bir şekilde doğdu. Korkma canım içini ferah tut hepsi şıp diye geçiyor 🙏🏻 19 aylık kızım var