Helinrojbinn doktorlar hissetmediğin için belden aşağısını doğru zamanda ıkınma yapılamaz ve doğum süresi uzayabilir diye önermiyor olabilirler onun harici yan etkileri olabiliyormuş ama ciddi boyutta değil tabi kişiden kişiye değişiyormuş, ben de istiyordum doktorumla konuştum önce dayanmaya çalışcam sancılara ,yapamayacak gibi olursam en son çare uyuşturulmayı istiyorum dedim bakalım 🤔