Mutlu_damla Happysmile33 günde 1 2 fincanı geçmediği sürece bitki çayı icebilirsin. Ama içmeden önde bi araştırma yap bazı çaylar erken doğuma yol açabiliyor
Buketkucuk Happysmile33 ben hiçbir bitki çayı içmiyorum ne olur ne olmaz belki benim üzerimde kötü etkisi olur diye, siz de mecbur değilseniz içmeyin bence ne olur ne olmaz
ikiponcik_annesi Kuşburnu ve Elma çayı; İçerdikleri c vitamini sayesinde vücudun bağışıklığını arttırır ve enfeksiyonlara karşı koruyucu etkisi vardır. Bunu bi siteden kopyaladım. Yani günde en fazla iki bardak içersen bi sıkıntı olmaz diye düşünüyorum canım
ikiponcik_annesi Happysmile33 yani bende çok emin değilim seni yanlış yönlendirmek istemem canım her gün her gün içersen belki kasılmalara falan yol açar sonra vebaline girmek istemem en iyisi bi doktoruna sor sen şimdi iç bişey olmaz diyemiycem
Goknur1410 Happysmile33 bitki caylari içilmez die biliyorum gecen doktura sordum bitki çaylardan neler içebilirim die sakin hiç bisey içme boğazlarim balgam doluyor dedim Bolcana su iç dedi
Senmerve Happysmile33 reene ıhlamur kusburnu nane limon 2 fincanı geçmivek şekilde içebilirsin 1 fincan içersen daha iyş bi zararı olmaz faydası olur vitamin
Esosun Senmerve rezene hamilelere yasak lohusalıkla çok işe yarıyor diye biliyordum ben canım diğerlerini kullanıyorum ama ☺️👍🏼
Esosun Happysmile33 ben günde 1 dincan bitki çayı tüketiyorum bunlar ıhlamur nane limon kuşburnu tüketiyorum canım hangisini isterse o gün onu içiyorum diğerlerini diğer günlerde ☺️
Esosun Happysmile33 yoo bide düşük riskliydim ben şimdide erken doğum riskliyim ama doktorum bunları yasaklamadı nane limon zaten yediğimiz şeylerin çatı limonunda naneyi de yiyoruz. Ihlamurun zararlı bi etkisi yok bir fincanda az bir ıhlamur kullanırsın sıkıntı olmaz kuşburnu da içiyorum bir fincan e napıyım evdeyiz ağzımız boş yemek yerine içecek tercih etmeye çalışıyorum birde kış zamanı gripten falan korunmak için iyi oluyor☺️ Ama doktoruna danışarak içmeni tavsiye ederim 🙏🏼
Esosun Happysmile33 meyve çayları da yapabilirsin fakat ahududu yaban mersini falan hariç onlar kasılmaya sebep oluyormuş ama meyve çayını kendin evde meyve ya da kabuğundan yapmanı tavsiye ederim portakal kabuğu çayı vs gibi amaç sıcak içecek içmek boğazı rahatlatmaksa ☺️ Güzel şeyler ortaya çıkıyo