pink_dream25 merak etmeyin birşey olmayacaktır. Gebeyseniz eğer aşırı sert bir darbe almadıysanız bebek hareketleri normalse, olağandışı akıntı, kanama falan mevcut değilse eğer sorun yoktur muhtemelen. Gebe değilseniz de bir sorun olduğunu sanmıyorum yine akıntı, kanama mevcut değilse endişe etmeyin bence. Kolumuzu, dirseğimizi, bacağımızı falan vurduğumuzda da ağrır biraz neticede sonra geçer🙏🏼😇