Sizce doğrumu Çin takvimi cinsiyet belirleme olayı 🤭
GamzeBaz bence doğru çünkü ben dahil etrafımda ki herkeste doğru çıktı 🤗
GamzeBaz kız dedi takvimde erkek doğurdum😄
GamzeBaz ben inanmıyorum benimde kız dedi erkek doğurdum bende 😁
GamzeBaz erkek dedi 24 haftalık kizimA hamileyim🙏
Busbus58 Valla bende de erkek diyordu kızım olcak nasipse 😍😃
Tabi ki de doğru değil. Ona göre doğrulsaydı ohooo 😃😃
Kime yaptıysam doğru şekilde doğru cıktı
Erkek gösteriyor bebişim erkek 🥰
GamzeBaz doğru çıktı bende
GamzeBaz hayır, erkek gösteriyor ama kızım olucak ☺️