Donebaris bana hastanede şırınga yöntemi gösterdiler ama acıtıyor açıkçası bir süre sonra.Ben ilk başta silikon uç kullandım ama o da bebek emerken kayıyordu benim kızım sinir oluyordu.En son silikonu bırakıp göğsümu tutması için uğraştım bir şekilde tutup emdi.Ama ben elektrikli pompa da kullandım bayağı işe yaradı.Onunla biraz sağıp göğüs ucunu çıkarıp öyle emziriuordum.Bebek zaten biraz büyüyüp o emme refleksi ile emiyor,bana da önemli olan kahverngi kısmı komple tutması demişlerdi yoksa ucu yok emmez diye bir şey yok dediler biraz uğraştırır sadece.